Zapraszamy Państwa do zapoznania się z opisem doczepy typu 4ND1, która zadebiutowała podczas finału Krakowskiej Linii Muzealnej 2018! Z opisu dowiedzą się między innymi Państwo,
Czytaj więcejAktualności
Witajcie po dłuższej przerwie! Na stronie zaszły zmiany w wyglądzie, a także z powodu znaczącego rozrostu, przenieśliśmy naszą witrynę na nowy silnik CMS – GetSimple
Czytaj więcejHistoria wagonu Wagony silnikowe rodziny N oraz ich doczepy bierne typu ND, miały stanowić tylko etap przejściowy w powojennej odbudowie i rozwoju komunikacji tramwajowej w
Czytaj więcejDzisiaj (22.07) Krakowska Linia Muzealna opanujowała Kraków! Na linie wyjechało równocześnie aż 11 zabytkowych pojazdów, co jest absolutnym rekordem w historii Krakowa. W ramach linii
Czytaj więcejTak jak informowaliśmy na Facebooku związku z awarią wozu Konstal 102Na #210, na brygadę 0-01 ostatecznie wyjechał tramwaj MAN GT6 #187. Jak widać, norymberski przegubowiec
Czytaj więcejPrzypominamy, że już w niedzielę Krakowska Linia Muzealna po raz kolejny będzie obsługiwana przez dwa zabytkowe pociągi tramwajowe – tym razem będą to: skład zmodernizowanych
Czytaj więcejHistoria wagonu Dostarczane od 1989 roku do Krakowa tramwaje silnikowe serii Tw200 z Norymbergi oraz 6 lat później przegubowe Tw300, znane szerzej w Krakowie jako
Czytaj więcejHistoria wagonu W połowie lat ’30 XX wieku, stolica świeżo odrodzonego państwa polskiego zaczęła wychodzić z kryzysu gospodarczego, dzięki czemu mogła zacząć snuć ambitne plany
Czytaj więcejHistoria wagonu Przed II Wojną Światową poszczególne miasta znajdujące się na obecnym terytorium Polski miały indywidualny dla każdej sieci tabor tramwajowy, natomiast po zakończeniu działań
Czytaj więcejJak co tydzień informujemy, że w najbliższą niedzielę na linię 0 wyjadą: Do Cichego Kącika: LH+PN2 (#1076+524). Do Kopca Wandy: MAN GT6 (#187). I tutaj
Czytaj więcej