Historia wagonu Uwolnienie gospodarki w 1989 roku umożliwiło polskim miastom odnowienie swojego taboru poprzez sprowadzenie używanych pojazdów zza zachodniej granicy. Kraków jako pierwszy zdecydował się
Czytaj więcejAktualności
W najbliższą niedzielę na linię 0 wyjadą do Cichego Kącika SN2+PN2 (#87+530), a do Kopca Wandy 102N (#203). Dodatkowo, na linii 1 z okazji 50-lecia
Czytaj więcejNiestesty dzisiaj na Krakowskiej Linii Muzealnej nie będziemy mogli podziwiać przyczepy B4. W zamian zostanie wysłany tramwaj zastępczy na brygadę do Kopca Wandy.
Czytaj więcejZapraszamy na Krakowską Linię Muzealną, gdyż w najbliższą niedzielę (24.062018) wyjedzie nowoodremontowana przyczepa MAN B4 #527 w składzie z wagonem MAN T4 #220. Skład będzie
Czytaj więcejHistoria wagonu Okres I Wojny Światowej był czasem zastoju inwestycji w Gdańsku, spowodowanym kryzysem ekonomicznym i zniszczeniami wojennymi, jednak w połowie lat dwudziestych udało się
Czytaj więcejW najbliższą niedzielę (17.06.2018) na Krakowskiej Linii Muezalnej będzie możliwość przejazdu Tw269+ND (#272+538) i N+ND (#20+511). Serdecznie zapraszamy 🙂
Czytaj więcejZapraszamy do przeczytania nowego opisu. Tym razem jest to zabytkowy pojazd MAN SG242 #BM700, ważny kamień milowy dla komunikacji miejskiej w Krakowie. Miłej lektury!
Czytaj więcejHistoria autobusu Na początku lat ’90 XX wieku, w związku ze zmianami ustrojowymi w Polsce, przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej rozpoczęły poszukiwanie nowych sposobów pozyskania taboru. Skończyła
Czytaj więcejHistoria wagonu W 1959 roku rozpoczęto w Polsce produkcję pierwszych szybkobieżnych tramwajów, oznaczonych symbolem 13N. Wagony, które w różnych odmianach dostarczono w liczbie ponad 840
Czytaj więcejJak w każdy sezon wakacyjny, niezmiennie od 2003 roku, ruszyła dzisiaj Krakowska Linia Muzealna. W tym roku rozpoczęła się imprezą w zajezdni Nowa Huta, gdzie
Czytaj więcej